Odd Molly

Odd Molly - Lovely KnitOdd Molly - Lovely Knit Aguarana CardiganOdd Molly - Lovely Knit JacketOdd Molly - Disobedient Jacket
Jag har blivit heelt kär i koftorna från Odd Molly♥
Jag vill verkligen ha en sådan kofta, men de är gaaanska dyra! De kostar mellan 1600-2000+
Men jag vill ändå ha en, man kanske kan köpa en på någon outlet där de är lite billigare kanske?
 
De här koftorna har jag hittat på NELLY.COM.
Jag hittade en skitsnygg (också på Nelly.com) , men den är nog slut, för nu hittar jag inte den. Men den fanns bara i storleken xs. Jag har provat en med storlek 0 (Typ samma väl?), och den vart för liten. Jag vill gärna ha en som är lite större, som man kan växa lite i alla fall.
 
Jag ar lånat mammas några gånger, den är såå fin och skön!
 
Om du har en, vart köpte du den?
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0