Sims 3 Leva Livet

Hej !
 
I lördags beställde jag Sims 3 Leva livet! Jag har velat ha det väldigt länge, men det har inte blivit av att vi har beställt!
Men i lördags gick jag in på WWW.CDON.SE. Och där har de Leva livet för halva priset! Det kostade alltså 99kr+frakt. Sammanlagt fick jag betala 128kr. Det är väldigt billigt för ett sims.
I en vanlig affär kostar det mellan 299-499 kr.
 
Jag vill köpa allt så billigt som möjligt, haha, men varför betala mycket när det finns billigare, om det ändå innerhåller exakt samma? Jag brukar gå in på www.prisjakt.se . Där skriver jag in vad jag vill köpa och sen kommer det upp en lång lista vilken affär som har det billigast. Man kan göra så med de flesta varor tror jag!
 
Så just nu siter jag och väntar på att posten ska komma, HOPPAS ATT DET KOMMER IDAG!
 
 
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0