Söndag och städa

Godmorgon!
 
Jag vaknade för ungefär 45 minuter sen, och jag ligger fortfarande och drar i sängen. Eftersom ingen annan i familjen är vaken så kan jag lika gärna ligga kvar.
 
idag (eller nu) regnar det något sjukt! Så idag får det nog bli stora städar-dagen hos mig. Det blir så stökigt när vi åker till stugan och hem från stugan, hinner aldrig packa upp. Men i veckan flyttar vi ut där, iallafall några dagar..
 
Igår kväll kom Ebba hem! som sagt, hon har varit i Barcelona i 2 veckor för att lära sig mera spanska. När hon kom hem igår fick jag lite presenter av henne! Visar sen vad jag fick, blev överlycklig <3 
 
igår fotade jag allt som jag köpte i Ullared, eller det som inte var i stugan. Ni kommer nog att få se det under dagen!
 
nu har mamma och pappa vaknat, så nu får jag nog stiga upp!
 
Vi hörs :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0