Stugisen

Hejsan!
 
Som ni märker blir det inte så mycket bloggande när jag är i stugan!
 
Nu är snart mitt och ebbas rum i stugan klart! Vi ska snart köpa sängar och sånt. Längtar verkligen tills jag får inreda det, haha!
 
I morgon ska jag och mamma åka och shoppa. Jag ska se om jag kan hitta några snygga skor till min skolavslutningsklänning!
Jag behöver även lite nya linnen och sånt. Verkar ju som at sommaren har kommit!
 
Nu i eftermiddag kommer farmor och farfar (och självklart Olle) hit. Farmor, Farfar, Mormor och morfar ska iväg på en sak ikväll. Då ska jag mamma, pappa och Olle vara själva i stugan. Vi ska mysa och äta mycket godis, haha. Sen ska farmor och farfar stanna här i. Så Olle ska sova med mig inatt! Yees!!
Haha.
 
Hoppas att ni alla får en bra lördagskväll!
Kramar♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0