Foto-eftermiddag med bästavän♥

Hej!
 
Förlåt att jag inte har bloggat på länge nu!
Har inte haft tid!
 


Idag har jag och Emma haft en foto-eftermiddag!
Mycket kul, förútom att vi nästan var blåa på fingrarna så mycket vi frös..
Efter många bilder gick vi hem och satte oss i varmt vatten i dushen, sen drack vi varm choklad!
Man kan väl säga att det syntes att vi frös på bilderna..bättre lycka nästa gång!
Jag visar en bild idag, de andra får ni se när de är redigerade.
En bild på miig..
 
Kam!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag måste bara få påpeka vilken otroligt härlig bild du har på din header!

Svar: Tack så mycket! :)
Ellen

2013-03-13 @ 16:44:15 // URL: http://www.fridalahti.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0