Fullt upp!

Hej!
 
Förlåt att jag inte upptaderade bloggen igår!
Det var lixom en heldag med kompisar igår. Jag åkte hemifrån vid 07,30 och kom hem vid 20,10..
Maja fyllde ju 13år ig¨år, som jag har berättat (?)
Direkt efter skolan gick vi till fotografen för att Maja skulle fota bilder till et ID-kort.
Efter det lämnade vi lite böcker hos en kille i vår klass som har varit sjuk i över en vecka(!)
Sen gick vi hem till Felicia och bytte om till finkläder och åt några chokladbollar.
Maja cyklade hem lite före oss för att hon skulle bjuda på kladdkaka, s¨å skulle hon fixa det sista!
Vi åkte hem till Maja och då hade Olivia redan kommit dit, så vi fikade och sen gick vi o sminkade och fixade håret!
Typ 20 i 6 åkte alla till bowlinghallen och bowlade, det var jättekul!
Aningen pinsamt att Emma vann med typ över 80 och de andra hade typ 70, och jag, jag fick 21 poäng..stolt.
Haha, det var jättepinsamt och min style när jag bowlar är ju inte den vackraste, haha, jag ser helt störd ut.
Såklart fotade jag mycket, så jag tänkte lägga in bilder på de sen!
 
Men vet ni vad.. H&M KLÄDERNA HAR KOMMIT!
Så nu får jag och mamma dra ner till kiosken och hämta de!
 
Kraam! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0