Lördaaag!!

Hellu!

Äntligen lördag!
Jag bara älskar lördagar! Speciellt morgornen, kan sitta i sängen i flera timmar med datorn iknät!

Dagens planer är att:

•Slappa
•Fixa klart med Emmas presenter
•Duscha
•Fixa mig inför kvällen

Ikväll ska Emma ha släktkalas, och hennes släkt är ganska liten (till skillnad från min) för hennes kusiner bor i Stockholm allihopa, och det är låååångt här i från! Hennes nästkusiner brukar komma, men de skulle på ett annat kalas idag, så de kan inte komma.

Ikväll skulle det bara komma massor av gamlingar, och det tyckte inte Emma va så kul! Så jag ska va hos henne ikväll oxå, det ska bli mycket roligt! :)
Jag stannar hos Emma i kanske 2 timmar, sen drar jag vidare på kalas, min kusin fyllde år i veckan, så han ska ha kalas ikväll oxå!

Men just nu ligger jag i sängen med datorn iknät och lyssnar på musik!

 

 


Kommentarer
Postat av: Bästavän

Söötiiiss <3

Svar: Då pratar vi om diig! ♥♥
Ellen

2013-03-16 @ 10:03:42 // URL: http://emmiisblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0