Lördaag!

Hejsan!
 
Riktig skönt med lördag och helg!
Jag berättade väl i går att jag är hundvakt till Olle hela helgen?
Om inte, så vet ni det nu!
I natt skulle Olle sova uppe på mitt rum för första gången! ( Han sover annars nere hos mamma och pappa, eftersom han är en mammagris!)
Men så fort jag hade släckt lampan, gick han ner till mamma och la sig, typiskt, sen har han sovit där hela natten!
Så inatt ska jag och pappa byta säng, så jag får sova med Olle oxå, han är så mysig!
 
Sen idag ska jag städa rummet och åka ner en sväng i byn. Det var egentligen tänkt att vi skulle åka och shoppa i helgen, men eftersom vi blev hundvakter så får det vänta! Men vi åker ner en sväng i byn istället. Jag ska köpa en bandeau topp som jag kan ha på måndag när vi firar Maja, under min nya skjorta.
Vet inte vilken färg jag ska ha, men tror att jag ska ha en rosa!
Lägger upp bilder sen!

Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0