Sjuksjuksjuk..

Hejsan!

Förlåt att det varit sjukt dålig upptadering på sistone.

Men jag är sjuk igen, känns som om jag är sjuk hela tiden!
Men denna gången är för att vi tog Gardasil vaccin i Måndags ( livmoderhalscancer)
Detta var den sista sprutan, man tar 3 stycken.
Jag har inte mått dåligt av de andra, men denna mådde jag riktigt dåligt av!
Det började i måndags kväll, jag fik en hemsk frossa, hela jag skakade något sjukt! Och det visade sig att jag hade 39.9 grader feber. Jag fick äta dubbla verktabletter, sen blev det ju liiiite bättre!
Men sen på natten när verktabletterna hade slutat verka, mådde jag dåligt igen, och febern hade visst höjt sig mycket, så jag spydde..
Ush, det var inte kul.

Igår låg jag däckad hela dagen och mådde inte så bra..

Idag är det lite bättre än igår, fast så fort jag är uppe och ska göra något blir jag snurrig och får ont i huvudet!

Hejdå'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0