Smoothie

Hej!

Jag brukar göra smoothie till fika, vilket är väldigt gott( och nyttigt!)

Så här gör jag:

•Vaniljyogurt

Där tar jag så mycket så att det ser lagom ut, tar inte från några mått!
Men på bilden är det Hallonyogurt, för vi hade ingen vanilj smak hemma, och för att vi inte hade några hallon hemma!

• Blåbär

Häll i så att det ser lagom ut!

• Mango

Mango är riktigt gott att ha i smoothie, häll i så att det ser lagom ut där med!

• Banan

Jag skivade i ca en halv banan!

• Mixaa!

Jag mixar med en stavmixer, som det nu heter..:)

Jag hällde även i lite mer än en halv matsked proteinpulver, eftersom jag inte är någon köttätare direkt..

Jag tycker att du ska prova detta "receptet" för det blir verkligen gott!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0