Söndaag!

hejhej!
 
Nu tänkte jag prova lite olika tröjor som jag kan ha till mina "nya" Cheap Monday byxor!
Jag har haft ett par Cheap Monday byxor innan, och jag tycker att de är såå sköna, och snygga! 
Så typ i höstas (?) köpte jag ett par nya sådana byxor. Och det har blivit så att jag aldrig har använt de, jag vet inte varför, har antagligen glömt bort de. O de har nya byxorna sitter högre upp (precis under naveln) så nu tänkte jag prova lite tröjor man kan ha och stoppa ner i byxorna! 
ska försöka få lite bra bilder på de olika klädesplaggen! 
 
Sen ska jag även försöka sätta upp håret i lite vardags frisyrer, jag har lixom alltid samma frisyr i skolan, lite tråkigt! 
 
 
Måste även städa rummet..
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0