TV-Program.

Hejsan..
 
Vilka TV-Program brukar du kolla på?
 
Jag kollar på..
 
1.
Familjen Annorlunda.
Det tittar ni väl på? Ja, detta är nog mitt absoluta favorit-program! Jag bara älskar det! ♥
Om ni tittar på det, vad tycks? ☻
Det går:
 
Kanal: TV 4
Tid: 20.00, Måndag

2.
Top Model Sverige.
Jag tycker att detta programet är väldigt roligt, ´haha. Speciellt när de blir så stressade och sånt!
Vem "hejar" ni på?
Jag håller inte direkt på nån av de, nu är det ju bara 2 stycken kvar! Final på Måndag! Missa inte..
Jag tycker att Josefin blir väldigt bra på bild och ser mycket bra ut! Men hon verkar ändå vara en aning kaxig, men vi får se!
 
Det går:
 
Kanal: TV 3
Tid: Måndagar klockan 21,00

 
 
 
 
 Dessa program är väl de jag mest kollar på, händer ju att jag kollar på andra tv program också!
 
Ha det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0