Världens bästavän 13år ♥

 
Tänk att världens bästa vänfyllde hela 13år igår, det betyder att vi har känt varandra i hela 13år!
Du har varit där för mig hela tiden, gjort såatt jag har skrattat och mått bra på dagarna. Dagarna då du inte är i skolan är trista och ensamma, du betyder så himla mycket för mig♥
Vi kommer alltid vara bästa vänner och gå igenom livet tilsammans, och hjälpa varandra när vi har det jobbigt.
Jag kan inte fatta att jag klarade att vara utan dig i hela 3 veckor.
Vi har en rolig tid framför oss och tillsammans gör vi den tiden ännu bättre!♥
Älskar dig min älskade bästa vän, du är som en syster♥♥
GRATTIS EMMA!! ♥♥♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Bästavän

Åh! Sötis!

Du finns alltid där får mig och stöttar mig när jag har det svårt!
När du skulle åka iväg i 3 veckor var jag påväg att hoppa ner i din resväska!

Du är som systern som jag aldrig fick!'

PUSSS!!!!!

Svar: Du är den andra systern jag inte fick hjärtat♥
Ellen

2013-03-16 @ 10:06:15 // URL: http://emmiisblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0