Vårväder!

Hej och godmorgon!

Har ni sovit gott? Det har jag! Olle är nog världens mysigaste att sova med!
Han låg typ upptryckt i mitt face, haha.

Nu på morgonen gick jag och Olle en ganska lång runda, det är så himla skönt ute! Det är inte så varmt, men solen lyser och det är klarblå himmel!
Jag har läxor att göra, men de får vänta tills det blir mörkt i kväll! Idag tänker jag vara ute med Olle i solen!

I eftermiddag/kväll kommer farmor och farfar och hämtar Olle! Vill inte det, han är så himla mysig att ha här!

Igår beställde vi (mycket) kläder från H&M!
Alla mina kläder, förutom en kjol, kommer i veckan. Kjolen kommer inte föräns i slutet av månaden, men det var bara för att den var slut i lager!
Den svarta kjolen på bilden är det jag väntar på.

Jag och Ebba beställde även en ryggsäck för 199kr som vi ska ha tillsammans, jag blev typ helt kär i den, hehe.
Så sjukt snygg är den, tycker jag iallafall, vad tycker ni?

Igår skrev jag ju att jag skulle ber och köpa en bandeau-topp, men de hade inte kommit in ännu, synd!

Hörs senare!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0