14/5-13

Hejsan!
 
Alltid lika roliga rubriker?
Idag är det tisdag och denna dagen har varit som alla andra, typ.
Dagen började med att vi fick reda på våran mentorer inför 7an...höll på att börja storböla.
Vi får väl hoppas att det ändå funkar hyfsat.
Sedan fick jag även reda på mitt matte-test som jag gjorde i förra veckan, jag fick alla rätt och fick A på en uppgift där.
Det gjorde ju så att humöret höjdes lite.
 
Nu i eftermiddag ska jag plugga spanska. Jag kan det nästan och har äntligen hittat hur man kan öva på det på datorn! Jag skrev ju innan att det var sydamerika, men det var visst latin-amerika..
Så vi har några fler länder nu.
När vi gör geografi-prov så övar vi på Seterra .
På seterra kunde man inte öva på hela latin amerika, så då får man först öva på nord-central amerika och sen på sydamerika!
Haha, ni fattar säkert ingeting, men ändå!
 
Ska även försöka hinna göra svenska-läxan som är tills på torsdag också.
 
Idag ska jag nog tona håret också! Hoppas att det blir idag!
Mitt hår är typ helt gult känns det som, haha.
 
Längtar sjukt mycket tills på torsdag! För då ska det bli toppen väder + Emma och jag ska ha en picknic på våran favorit brygga! Åh, så mysigt det kommer att bli!
 
Hoppas att ni har haft en bra dag!
Kramar♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0