Feber..

Hej på er!
 
Blev inte bättre som jag skrev igår..
Jag vaknade i natt av att min hals gjorde så ont så att jag knappast kunde svälja.
Det vart inte bättre sen på morgonen, ont i halsen, känner mig allmänt risig och feber, dock inte så hög (som tur!) mellan 37,7-38,3.
 
Men, det var i alla fall "tur" att jag blev sjuk en fredag än typ en Måndag! För om jag blir sjuk många dagar så är jag ju sjuk på helgen!
Turen i oturen lixom!
 
Så är det kalas för min kusin idag också! Åh, vill gå på det! Men jag vet inte om jag vågar, för att det är lixom 9 små barn där varav en är nyfödd!
Men vi får se.
 
Hoppas att ni får en bättre dag än vad jag kommer at få!
 
Kram♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0