God morgon!

på en veckanHej och god morgon!
 
Vaknade nyss, och det är så himla fint väder ute!
Sitter i mormor och morfars nya altan i stugan och solen bara skiner och blå himmel! Så mysigt.
Idag är det söndag och sista dagen i stugan, vill inte. Sedan åker man hem igen och börjar att oroa sig över skolan och sånt igen, suck.
 
I onsdags hade vi ju ett geografiprov om europas länder, vi fick reda på det nästan en hel månad innan, det provetvar ändå rättså enkelt eftersom man redan visste grannländerna många länder man själv varit i osv..
Sen i onsdags, efterprovet, var det spanska, och då skullle vi kunna alla Sydamerikas länder på en vecka!!
Detta var på spanskan vi skulle kunna det, och de andra med europa är i SO.
Den spanskaläxan förstörde min vecka..
 
Men, problem tar vi när jag kommer hem som sagt.
Nu har jag en hel soligt dag framför mig då jag ska motionera, käka kulglass och gå vid havet.
Hoppas att denna dagen blir lika bra som de andra (om inte bättre).
 
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0