Långledigt

Hejhej!
 
Det har varit väldigt lite inlägg ett tag nu, men nu ska jag försöka blogga mer!
Har haft fullt upp nu den senaste veckan, jag har även inte haft någon blogg lust! Men nu hoppas jag att jag är igång igen!
 
Det är så himla skönt med lång ledigt! Det var meningen att vi skulle åka till stugan och vara där hela helgen, men jag mamma och Ebba blev hemma. Vi ska åka ut i morgon och sova där då! Det ska bli mycket mysigt!
 
Igår var jag på kändis-fest hemma hos Maja!
Maja var Maria Montazami, Emma var hennes vän Mindy, även att de inte är vänner längre..
Jag och Felicia var Judith och Judith, haha. Vi såg riktigt roliga ut!
Om ni har tur så får ni se en bild på oss, haha!
Jag tyckte att det var skitpinsamt att se ut som jag gjorde, haha!
 
Jag ska lägga över alla bilderna i datorn sen, men nu ska jag baka Cupcakes!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nejmen, där är ju vi! ;D

Svar: Haha, jaop!
Ellen

2013-05-12 @ 18:53:18 // URL: http://emmiisblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0