♥Maj♥

Hej på er!
 
Nu var det längesedan jag bloggade, igen..
Men så kan det vara ibland.
Torsdag igen och denna veckan är då snart slut. Skönt!
 
Jag har tagit en himla massa bilder (känns det som i alla fall) som väntar!
Skulle ladda upp bilderna i ett inlägg, men det fungerade inte(?) Konstigt, det brukar annars vara väldigt bra att ladda upp bilder här.
Jag får prova sen igen!
 
Idag har vi gjort nationella i skolan, i SO, första delprovet kändes bra, men det andra kändes sådär.  
 Vi ska göra de 2 sista delproven i morgon bitti, också i SO.
Det är skönt, för att sen har vi inga fler skriftliga nationella prov! Vi har bara muntligt i svenska kvar. Det ska vi göra nästa vecka, så jag måste verkligen göra klart texten.
Jag får göra det senare ikväll, eller i helgen.
 
Jag hade faktiskt tänkt att träna ikväll, det var ett tag sedan nu.
Ska nog göra det snart. Sedan blir det Thai-mat och let´s dance!
Mysigt! ♥
 
Hörs senare!
Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0