Måndag, Måndag..

Hejsan!
 
Då var det måndag och dagen har varit hyfsat bra.
Jag kom på att jag glömt min absoluta favorit kofta i skolan! När jag kom till skolan idag så gick jag direkt till dt stället för att hämta den, men den fanns inte där. Så jag fick lite lätt panik (Haha, låter dumt). Men jag sa till läraren och frågade om hon kunde hålla ögonen öppna under dagen.
Men när skolan var slut hittade jag den i den andra klassens klassrum! Pew, haha.
 
Jag har gjort nationella i svenska idag (de muntliga jag berättat om). Man kan väl inte säga att jag är nöjd, men men.. Fick ändå bra betyg på det!
 
Jag har suttit och övat spanska hela eftermiddagen och känner att det börja sätta sig nu. Hoppas det i alla fall.
Så nu hade jag tänk träna lite. Man känner sig så duktig efter att man tränat.. haha.
Men jag vet inte riktigt vad jag ska träna, vi får se!
Tipsa gärna om bra träningsvideo!
 
Kram!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0