Marknad

Hejsan!
 
Igår vart det marknad i min by!
Vi har alltid en vår och en höst-marknad här. Vår-marknaden är på 1dag och höst-marknaden vara i 1½ dag.
Det är väldigt mysigt i byn när det är marknad. Alla vuxna sitter på ett ställe och umgås och alla "barn" springer runder på marknaden.
Jag gör nog aldrig av med så mycket pengar någon annan dag som jag gör på marknaden, haha. Tur att det bara är 2gånger per år!
Jag ska fota det jag köpte sen och visa det ☻
 
Mitt bankkort har också kommit! Det kom i torsdags, yey. Jag och mamma ska nog fixa det idag, så att jag kan börja använda det sen. Det är så mycket smidigare med kort än vanliga pengar!
 
 
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lite lugnt, och vara osocial..
Jag ska stor-städa rummet, göra det snyggt med mina nya Vattenpärlor. Berättar vad det är i ett annat inlägg.
Plugga, hälsa på farmor och farfar och fira lite morsdag med familjen!
 
Upptaderar mer under dagen!
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0