☺Min vecka☻

Blev ett litet konstigt slut i förra inlägget, men mamma kom hem och så skulle vi iväg en snabbis!
 
Men här är min vecka:
 
Måndag:
• Skola
• Plugga Geografi
• Kolla tapeter, golv mm med mamma
• Be pappa beställa Sims 3 Leva Livet♦
• Ringa fotograf (Eller mamma får göra det..)
• Säga till mina föräldrar att de MÅSTE skriva på bank-pappret
 
Jag fick ju mycket pengar i födelsedags present. Jag har redan köpt en kokbok och nu ska jag säga till pappa att han måste köpa Sims 3 Leva livet, på nätet (billigast där) Varför köpa dyrt när man kan köpa billigt? Hahah, men Sims som Sims lixom!
 
Tisdag:
• Skola
• Vara förbered för muntliga, nationella
• PLUGGA GEOGRAFI
• Köpa blommor, något att plantera med mamma
• Fotograferas (Förhoppningsvis)
• Gå till banken (Förhoppningsvis)
 
Onsdag:
•Skola
•Njuta av att det är helg, haha.
•Packa det som behövs
• Ukulele!!
 
Jisses vad skönt att gå sista dagen på onsdag!
 
Torsdag:
• Fixa och plantera i stugan
• Bada i havet, haha, kommer nog inte att göra det själv, men jag ska kolla på när Ebba gör det iallafall
 
Fredag:
• Mysa i stugan
 
Lördag:
• Mysa i stugan
 
Söndag:
• Mysa i stugan
 
Jobbig vecka? Nope!
 
Ni undrar säkert just nu varför jag skriver "mysa i stugan" och att vi ska köpa tapeter, golv osv osv..
Men det är så här att jag (och min familj då) har köpt en stuga ute vid havet. Jag har ju berättat flera gånger att jag ska åka dit till min mormor och så!
Den här stugan är mysig tycker jag. Men det är ganska omöjlig att bo där, för att vi ska renovera hela stugan (den är inte stor, men ändå). Så våran rum är kanske helt klara till midsommar så att vi kan bo där. Men vi bor i mormor och morfars friggebo!
 
Det är även därför jag inte har haft riktigt med tid att blogga!
 
Men nu vet ni!
 
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0