Onsdag och ingen ukulele..

Hej på er!
 
Idag är det onsdag och ingen ukulele!
Som jag berättade förra veckan var det avslutning då!
 
Hur har er dag varit idag? Min dag har faktiskt varit ovanligt bra, just nu är jag ganska sur av mig bara för att jag är såå skol-trött och blir missnöjd med allt jag gör..
 
Nu i eftermiddag ska jag skriva klart det sista om historian, skulle dock inte skriva mer om skolan nu, menmen.
Sen gör jag engelskan och så får vi se om jag hinner fota lite "dagens outfit" bilde r eller om jag skriver om vad jag köpte på marknaden. Jag har  redan tappat bort en fint armband som jag köpte på marknaden, det är även mitt, Emmas, Majas och Felicias vänskaps armband, såå synd! Jag får ta och leta igenom hela rummet sen ikväll.
 
Mamma ringde nyss och frågade om hon skulle hämta Olle, och vem tackar nej till det? Hahah. Vet dock inte om han är hemma, de kan ha åkt ut till deras husvagn..
♥♥Världens finaste och mysigaste hund♥♥
 
Vi hörs!
Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0