PluggPluggPlugg

Hejsan!
 
Hur har er dag varit?
Min dag har varit bra, förutom alla läxor som måste göras..
Har verkligen fullt upp!
 
Igår var jag och mamma på banken och hos fotografen för att skaffa bankkort +v ID-kort !
Det gick mycket bra och ID-kortet kommer om ca en vecka och då får man komma till banken och hämta det, men bankkortet kommer med posten!
 
Idag måste jag öva riktigt mycket på geografin, eftersom det är sista dagen att öva på det imorgon, så måste jag känna mig typ säker ikväll.
 
I morgon är det Ukulele-avslutning. Då jag sa att jag inte kunde komma, men klassresan är visst på torsdag..
Men jag ska ändå inte gå imorgon, för att skolan går faktiskt före fritiden..
Ikväll någon gång, ska jag cykla och köpa något till min musiklärare som jag kan lämna direkt efter skolan imorgon (då det börjar). Sedan cyklar jag hem igen och pluuggar.
 
På torsdag ska vi på en liten klassresa. Vi ska åka till ett ställe som är som "Fångarna på fortet". Hoppas bara inte det är massor av spindlar och sånt, men det tror jag inte.
 
Ikväll är mamma iväg, vilket betyder att jag står för maten! Jippieee!
Får se vad dt blir, ska ju passa både pappa, mig och Ebba!
 
Nu måste jag plugga så att jag kan åka och handla och lite sånt sen!
 
Kramar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0