Sista ukulele-lektionen..

Hejsvejs!
 
Idag var det sista ukulele-lektionen, synd!
Och jag kan inte gå på avslutningen heller...
För att det är den 23/5 och då ska jag och min klass på en klassresa!
Brukar alltid lämna något till min musiklärare som tack för denna termin, men jag kommer inte att hinna det då. Får se hur jag kan lösa det.
 
Jag gjorde spanska förhöret idag också. Det gick nog bra! Det känns bra iallafall!
Jag, Emma och Nora brukar alltid ha va på spanskan. Vi brukar typ gå ner 15 min innan lektionen börjar. Men idag skulle vi göra klart en svenska-grej på rasten, och det drog ut lite på tiden, så klockan 10 över 9 (Då spanskan börjar) började vi gå ser, eller inte gå, utan vi sprang. Och asgarvade.
Vi kom några minuter sent, men eftersom vår spanska lärare är väldigt snäll så gjorde det inget. Det var bara det att Nora skrek på mig i trappan för att började känna sig helt konstigt. Men det kan man förstå, för så som vi skattade och stressade...
 
De sa idag att det skulle bli jättesoligt och varmt, men det håller inte jag med om. Solen lyser, men det blåser jättemycket.. synd, annars hade det nog varit varmt!
 
Hoppas att det blir bättre imorgon (men det säger de att det ska bli) , för då ska jag och Emma "va" eller vad det heter, haha. Vi ska träffas efter skolan, liksom, haha.
 
Igår tonade jag mitt hår mörkare! Äntligen! Nu ska vi bara fixa bankkort + beställa sims med, då är jag nöjd!
 
Nu måste jag pluggaaa!
 
Kramisar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0