Sköna helg!

Hej på er!
 
Hoppas att alla har haft en bra helg!
Det har i alla fall jag! Fast det har gått rätt så fort ändå.
Jag har varit på det ställe som jag är på alla lediga dagar- stugan.
 
I fredags kväll kände jag mig näästan helt återställt, fast var förkyld och kände mig typ tjock i halsen, huvudet.
När jag vaknade (eller mamma väckte mig) hade jag ont i halsen och mycket mer förkyld än gårdagen. Jag köpte lite halstabletter och vid lunch, efter lunch hade det onda i halsen försvunnit. Fast jag var fortfarande förkyld.
Men idag är jag varken förkyld, ont i halsen eller något såndant!
Skönt att det inte höll på längre!
 
I lördags åkte pappa ut tidigt till stugan (bara för att han vaknar så tidigt). Vi 9-tiden åkte jag och mamma ut, redan då var det 20 grader ute, och en stor sol på den blå himlen! Såå fint!
Det blev bara finare och gick upp mot 30 grader!
Jag fixade lite i stugan och vilade lite. Sedan gick jag, mamma och mormor ner till kiosken och köpte en isglass och sen gick vi ner till havet. Vi satt inte och solade, utan vi gick i havet och hälsade lite på folk och sånt. I havet var vattnet "jättevarmt" . Haha, nej men det var så varmt att man kunde bada i det. Men det gjorde inte jag förstås!
På kvällen sedan grillade vi riktigt god mat och myste! Klockan halv 8 gick vi ner till havet igen och kollade på den vackra solen, åh, såå fint var det! Jag fotade och bilderna kommer sedan.
Passade på att hjula och stå på händer så pappa kunde fota mig, hihi.
 
 
 
Ska försöka ha lite snyggare kläder och så nästa gång, hahaha!
Lägger upp fler bilder i nästa inlägg!
 
Så stod det på termometern klockan kvart i 9 i går kväll!
 
Idag vaknad jag vid 8-tiden (även att jag hade suttit uppe och kollat på eurovision song Contest till halv 1)
Då var det molnigt och inte alls lika varmt ute..
Synd!
Jag gjorde inget speciellt påförmiddagen, men direkt efter lunch var vi tvungna att åka hem för att vi skulle på kalas hos min kusin som fyller 14år.
Jag tog med mig Olle hem och vi har busat lite med honom och så. Ikväll ska vi nog äta pizza till kvällsmat och mysa lite!
 
Ha en bra ny vecka!
Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fett najs blogg, snygg header o allt :) Nu har jag lagt en kommentar ;) :D

Svar: Tack!Haha, det var snällt! :)
Ellen

2013-05-20 @ 12:23:32 // URL: http://www.michaelasohrman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0