Tiisdaag

Hej på er!
 
Idag är det tisdag och inte många dagar kvar till skolavslutningen!
 
Hur har er dag varit? Min dag har varit rättså bra.
Jag har gjort ett NO-prov idag, om jordens evolution. Jag tror att det gick bra, hoppas på ett högt betyg nu, haha.
 
Nu i eftermiddag ska jag göra Historia-läxa. Den ska vara klar tills på torsdag och det är svåårt. Jag skriver om hur kvinnorna har haft det från vikingatiden tills idag. Det är svårt att hitta fakta om det, och så ska man ju vara källkritisk också. Men det år väl gå.
 
Det borde vara ganska tråkigt för er att höra om alla mina läxor hela tiden? Haha, ska inte skriva mer om de, men det är de jag gör om dagarna, men snart är det sommarlov och då kommer blogg-inläggen bli mycket roligare!
 
Nu måste jag pluugga!
 
Kramisar♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0