Ullared!

Hejsan!

Har ni hart en bra dag? :)
Det har jag, idag gick jag ifrån skolan 45 min innan vi slutar, för att jag och min familj är på väg till Ullared (gekås)! Det ska bli roligt, när vi har shoppat klart ska vi köra direkt till vår stuga ute vid havet! Där ska vi sova inatt och i morgon ska vi  fixa i trädgården, göra det fint inför hösten/vintern! 
På söndag ska jag åka och kolla på när Emmas lillebror spelar match, det är en avgörande match om de kommer vinna serien eller inte, tror jag iallafall. Så vi håller tummarna för att vi vinner! :)

Nu ska jag kolla lite på typ tv 3 play eller något sånt! 
Jag skriver så fort jag bara kan! 



Ha en bra fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0